Wandel met je hart en je voeten zullen volgen.... - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Hennie en Maureen - WaarBenJij.nu Wandel met je hart en je voeten zullen volgen.... - Reisverslag uit Nunspeet, Nederland van Hennie en Maureen - WaarBenJij.nu

Wandel met je hart en je voeten zullen volgen....

Door: Maureen

Blijf op de hoogte en volg Hennie en Maureen

30 April 2017 | Nederland, Nunspeet

Het is bijna weer zover! Volgende week gaan we de Camino Portugues lopen van Porto naar Santiago de Compostella.
In 2011 liepen we van Leon naar Santiago en de daar tussen liggende jaren hebben we regelmatig een stukje van de pelgrimsroute vanaf Den Bosch gelopen tot onder in Belgie.
We liepen van Leon naar Santiago nog met onze backpack. Dit keer gaan we het anders doen. We hebben een wandelreis geboekt met bagagevervoer. Dus dit keer geen zware rugzak, maar gewoon een dagrugzakje en alle pensions zijn geregeld van te voren. In ons drukke en chaotische leven gaat ons dit met het wandelen rust opleveren ( hopen we): en kunnen we wat minder snel verdwalen, want daar zijn we nog steeds erg goed in!
De afstand is ongeveer 275 km en we gaan dat lopen in 12 dagen.
We blijven de eerste dag in Porto, lekker sight-seen en port proeven natuurlijk! De laatste dag gaan we doorbrengen in Santiago.
In dit dagboek gaan we elke dag een stukje schrijven, zodat jullie op jullie eigen manier met ons mee kunnen reizen en hopelijk vinden jullie onze verhalen net zo leuk als wijzelf...
Als jullie het leuk vinden om ons te volgen, kunnen jullie je aanmelden op de mailinglijst voor ons dagboek en een reactie geven. Wij wensen iedereen veel leesplezier!

Liefs van Hennie en Maureen

• 04 Mei 2017 - 22:44

Heinja:

We blijven graag op de hoogte van jullie avontuur!
    Veel suc6..jullie kunnen het...toi toi

• 08 Mei 2017 - 15:58

Ria Rietveld :

Hoi dames. Meteen maar even jullie plannen gelezen. Ziet er goed uit! Veel wandelplezier, boa viagem.

• 08 Mei 2017 - 16:21

IJmie:

Hallo dames super leuk om jullie weer te volgen. heel veel wandel plezier.

• 08 Mei 2017 - 16:34

Diana:

Ah wat leuk, heel veel.plezier samen

• 08 Mei 2017 - 16:36

Erna:

Succes. Zie uit naar jullie verhalen.

• 08 Mei 2017 - 17:34

Hennie:

Wat gaaf dames! Leuk dat we zo op de hoogte worden gehouden van jullie belevenissen

• 08 Mei 2017 - 20:33

Judith:

Leuk!! Veel wandelplezier en ik ga jullie hier volgen :)

• 09 Mei 2017 - 23:21

Anja Van Logchem:

Hoi, veel plezier met het wandelen en het lijkt me leuk om jullie verhalen te hore.

gr
    Anja

• 11 Mei 2017 - 15:47

Hennie:

Hé kanjer succes met lopen.